Friday 8 August 2014

CheHilmi#FoodReview#Satay

FOOD REVIEW 




CHE HILMI BIN CHE HASSAN (SX120087BQS04)


SATAY STATION AMPANG SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!SATAY STATION AMPANG!!!

Satay Station Ampang adalah popular dikalangan warga Kuala Lumpur yang menikmati hidangan tradisi itu. Selain berdekatan dengan Bandar, satay yang menjadi menu utama itu berjaya menarik perhatian orang ramai kerana satay dan kuah kacang yang sangat sedap. Terdapat juga orang – orang ternama mengunjungi restoran ini.




Lokasi restoran ini berada di jalan Ampang sebaris dengan oldtown Ampang, menuju ke Bukit Belancan dan berdekatan dengan Carefour Ampang. Restoran di buka pada setiap hari dari pukul 4 petang hingga 12 pagi.  




 
Tempat duduk yang boleh memuatkan lebih dari 700 orang pengunjung dalam satu masa dapat memberi keselasaan dan keselamatan untuk keluarga yang mempunyai anak kecil.





 



Restoran ini  dr kumpulan Nirwana t. Setiap malam minggu dgn persembahan lagu-lagu klasik yg mengusik jiwa. kumpulan ini telah ditubuhkn sejak 30 tahun yg lalu. mungkin org lama lebih memahami lagu-lagu lama. 


 
Perkhidmatan drive-thru juga ada di cawangan ampang waterfront nie... untuk menyenangkan para  pembeli membungkus . Terletak dibelakang bangunan. ada pondok kayu yg klasik. Para pembeli hanya tunggu di dalam kereta. 










No comments:

Post a Comment