Friday 8 August 2014

Food review 

SATAY STATION SATAY STATION

MOHD ZURAIDI BIN ABDUL WAHAB
SX120106BQS04


Adalah pilihan yang terbaik bagi saya dan seisi keluarga saya. Lokasi yang kami telah pergi adalah di tempat asalnya(original place) iaitu di Ampang water front berhampiran dengan tesco extra ampang.

Disana kita boleh menikmati satay ini dalam 2 suasana, iaitu suasana kampung dimana kita boleh menikmati satay ini didalam suasana rumah kampung, ataupun dalam suasana restoran biasa. Selain itu jugak kelebihan makan di sini, anda akan dapat menikmati satay yang bersize besar dan ber“juice”.

Harga yang ditawarkan adalah harga mampu milik. Terdapat beberapa pilihan menu satay yang disediakan antaranya satay arnab, kambing, daging, ayam, perut dan hati serta diasediakan juga sani impit, timun dan bawang yang mana akan menambahkan lagi keterujaan semasa makan. Antara yang special lagi adalah air epal asam boi dan mee rebus jawa.

Kemudahan tempat makan yang banyak selesa serta tempat parking yang disediakan. Perkhimatan “Drive Thru” juga dia sediakan bagi sesiapa yang nak membeli satay secara segera. Bak kata pepatah "Tak lapuk dek hujan tak lekang dek panas" itulah kata pepatah orang tua-tua. Kenyataannya hingga sekarang satay antara makanan yang masih mendapat tempat dihati masyarakat Melayu dan pelbagai bangsa . maka di sini kami ingin mempekenal kan

'SATAY STATION'.






No comments:

Post a Comment